Att blända ett tåg

När vi åkte hem från Karlstad idag, mamma, pappa, evelina och jag så berättade jag lite trafikregler (IGEN). Iaf så frågade jag mamma:
- Vet du att du måste blända av när du möter ett tåg?
- Nej måste man det? Det visste jag inte...
Så var det tyst i två minuter sedan hör man mamma:
- Åh herregud jag glömde blända av, och här fick jag beviset på att man ska blända av när man möter tåg.

Vi hade då alltså mött ett tåg, och chauffören hade blivit lite grinig på att mamma inte bländade av så han hade satt på strålkastare så mamma blev halvblind när hon körde. Det tyckte jag var kul!


 Hittade denna bilden på mamma i min kamera...
 Vem har tagit den?

Kommentarer
Postat av: evelina

en cool en skulle jag gissa på , och då säger det väll en hel del om vem det var

2009-04-09 @ 05:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback