Usch och fy

Alltså idag har varit en tung dag på alla sätt och vis. Sov inte inatt, blä säger vi på det. Typ tråkig och väldigt dryg och lång dag i skolan. Missade precis bussen hem också, så fick vänta i en timme. Världens huvudvärk och ont i magen. Men yey, jag är hemma nu. har visserligen varit det i några timmar nu. Eller sedan halv sju. Dryga dagar blir det som sagt.

Jag vet inte, jag har inte så mycket att skriva idag. Det har liksom inte hänt något tror jag?
Eller JOOOO! Det var lite kul. När jag och Madde åkte buss imorse så hände det ju grejer(om man jämför med vad som brukar hända - inget). Iallafall så har jag och Madde suttit och hoppats på att bussen ska bli helt full så att folk får stå upp. Det har aldrig hänt förut, men idag blev det fullt. Tror som mest att det var 12 st som stod upp. Haha, riktigt kul. Och då var vi bara i Slottsbron och hade drygt 3 mil kvar till Karlstad liksom. Haha! Det var så roligt. Chauffören blev helt ilsk och ringde och ville prata med Martin. HAHA
"Jag tänker fan inte köra!"
Alltså han pratar alltid högt så att alla i bussen hör. Och sedan visade det sig att den där Martin inte var där, och då svor han lite till och (som Madde sa) kliade sig i håret. (Han är flint), sedan sa han högt för sig själv
"Nu fattas bara att vi träffar polisen"
HAHAHA. Alltså han är så rolig. Men med honom händer det i alla fall saker. Det gör det inte med de andra, de skulle bara skaka lite lätt på huvudet, sucka och sedan fortsätta att köra!
Det var det roligaste som hände idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback