UF suger?

Alltså helt ärligt så undrar jag hur vi någongång ska komma frammåt i vårat företag eftersom våran lärare inte ens kan lära oss nåogt? Helt ärligt hon har grönt hår! Det säger väll allt? Jaja, vi har typ regestrerat vårat företag idag, synd bara att vi inte vet hur vi ska betala in 300kr i regestreringsavgift. Det är bara en bagatell eller? Hm...
Jaja, engelska hade vi idag med, helt okej liksom. Det går faktiskt ganska bra i år, och det är inte alls lika hemskt som jag har tyckt att det har varit innan. Och sedan matte. Jag har fått ganska bra respons på att jag läser matte C själv, så jag blir peppad av det och har bestämt mig för att läsa vidare, tro det eller ej! haha. En lärare, som jag inte ens ha, och bara har haft några veckor för över ett år sedan kom fram till mig och sa:
- Jag har hört att du läser matte C, och jag tycker det är jäkligt skarkt!
haha, glad blev jag då, så jag kände bara "Fan, nu ska jag visa vad jag går för, jag kan det här, jag kan det här!"
Klarar jag Matte C med ett G så ska jag gå fram till den läraren och berätta för honom att det är tackvare honom jag klarade matten. Fan, förra veckan var det så illa att jag vill hoppa av ju!

Jaja, lång dag var det idag, fast att det inte låter som det! Slutade kvart i fyra. Kom hem halv sex...Åkte till Expert och skulle byta min telefon, men jag hittade inte den jag ville ha så skulle komma tillbaka när jag hade hittat den sa de! Så jag fick behålla min telefon under tiden, ändå ganska schysst tycker jag! :)





 Jag förstår inte hur jag och Madde orkar vara så seriösa jämt ? ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback