Sovmorgon.

Det är så skönt att vi inte börjar förrns halv ett idag. Jag är iochförsig redag vaken och vaknade redan vid halv nio men ändå. Jag somnade halv elva igårkväll så jag har sovit i 10 timmar. Och är fortfarande skittrött. Gjorde mig i ordning och sedan la jag mig i sängen en sväng igen, då somnade jag och sov i 40min till. Haha, sedan insåg jag att det kanaske var bäst att jag åt lite frukost, eller ja en lite större frukost eftersom det inte blir tillfälle för någon lunch idag så. Fast en lite större frukost för mig är ungefär två smörgåsar. Mer än så blir det inte egentligen, eller ja jag gjorde lite jordgubbs/vanilj soppa med. Eller vad det heter? Det är blåband iallafall. Haha. Tog mig en kopp kaffe med.
Jag tog med mig min frukost upp och la mig i sängen igen, så nu sitter jag här och växlar mellan Nickelodeon och Barnkanalen. Haha, det är ganska roligt. Jag har sett The backyardigans, och nu är det Dora utforskaren, det finns ett chokladträd där. "Mix, mix your own chocolate" sjunger de!
Haha, såg på Tweenis förut med... Det är inte min favorit precis.

Jaja, ska väl fortsätta titta på tv och fixa mig i ordning lite mer snart!
See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback