Så jävla trött

Alltså det finns inte ord som förklarar hur trött jag är. Jag är så trött att jag snart inte fungerar. Eller jo, fungerar gör jag. Som jag sa till Sanna igår. Just nu är jag som ett duracell batteri. Jag bara går och går och går. Jag tror att den där kaninen går på knark eller något. Jag går på ipren just nu. Utan det hade jag nog inte klarat det här. Huvudvärken, ont i ögonen. Synd att iprenen inte hjälper mot påsar under ögonen. Haha. Fast jag tar inte iren för att orka med mig själv, utan för att jag mår allmänt dåligt. Jag tror jag har haft feber sedan i onsdags, sedan ont i halsen, hosta och tät i näsan. Jag som inte har använt nässpray på så otroligt länge, nu är jag fast igen. Alla dessa nässprayer....Vanlig, allergi och någon annan nässpray har jag minsann. Haha, om jag blir helt go i huvudet någon gång så vet ni varför. Då är jag hög på nässpray!

Jag sitter hos min moster nu, och för första gången under hela helgen så sitter jag vid en dator. Känns lite konstigt det med måste jag säga. Det har liksom hänt så mycket att jag känner att det har varit skönt utan att behöva fördriva tiden med att sitta och slappa framför en dator liksom. Sånt gillar vi och vill ha mer av!


Hittade den här bilden...
Haha, jag diggar den iaf! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback