Prov hade vi idag.

Haha, fett kul var det på multimedian idag iaf. Vi satt och grejade i Garage Band! HAHA. Min låt skulle bli en vacker ballad hade jag tänkt. Hm, det slutade med congo trummor och hela köret. Helt bra blev den. Sen hade vi lite arbetsmiljö och sedan provet. JAg tror att provet gick helt okej bra. G får jag absolut! Tror jag?! =S
Menmen, slutade två timmar tidigare pga provet så kom hem väldigt mycket tidigare. Egentligen skulle jag inte ha varit hemma förrns om en timme, men jag kom hem för en timma sedan istället. Jätteskönt.
Nu ska jag och pappa kolla upp mobilen, och om de kan fixa den åt mig!


 Den här vill jag ha ! ! !

Kommentarer
Postat av: Anonym

den är min!

2008-10-01 @ 13:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback