Nej nej nej nej

Alltså jag börjar tro på allvar att det är mig det är fel på! Jag får inte praktikplats någonstans alls. Alltså jag skojar inte om jag säger att jag har fått bortåt 40 nej! Det är helt otroligt. Vi hade något möte idag med grafiska gruppen på morgonen. Skulle prata lite om praktik och så. Det gick på typ 10min max liksom. Skitsnabbt gick det. Men ialla fall så lyckades Sanna få tag på praktik och det är ju bra. Min lärare gav mig dessutom en stor fet bok med massa reklambyrå grejer, de flesta ligger faktiskt i stockholm. Så det är väl bara att titta igenom boken och plocka ut alla, fast i ordning liksom, vilken jag helst vill vara på och så får jag väl jobba mig neråt. Och hoppas på det bästa!


Hittar ja inge där, äre inte meningen
att jag ska ha praktik!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback