lång dag.

Usch idag kom jag hem sent. Kom hem först för en timme sedan! Jättetrött och jätteont i huvudet har jag. Men har varit fett roligt idag iallafall på något konstigt vänster. Haha! Engelskan idag i skolan var inte så jätteseriös, på svenskan redovisade vi. Och tro det eller ej, men jag längtade faktiskt efter att få redovisa. Vad har hänt med mig? Jag tyckte det var jätteroligt att stå där framme. Slapp stå där ensam, kanske därför? Men kul var det. Idrotten var också kul. Vi hade cirkelträning, och det kändes att jag inte har rört min stackars fot på väldigt länge, nu har jag ont. Det märktes också på avslappningen vi hade, jag kunde inte ligga raklång på gölve, utan jag fick ha ena benet böjt för att det skulle funka med foten. Den går verkligen inte att böja alls. Jag stör mig.
Efter skolan så åkte vi in till stan, jag och soffi skulle ju på den dära tjejkvällen. Elin hakade på också, och vi har prövat kläder, shoppat lite och haft väldigt trevligt tycker jag. Tjejkvällar = Kanonkul! Fast det är faktiskt lite diskriminerande mot killarna tycker jag. Haha. Men ändå liksom, jag köpte en parfym och ehm jaa, inte så mycket mer, men en parfym är alltid en parfym! Hihi. 

Nu måste jag torka håret, Elli ringer trotsallt snart? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback