Kaffe!

Idag och just nu är jag inte lika irreterad längre. Dagen har varit ganska bra tycker jag. Jag hade UF för första gången imorse, och vi fick en till i våran grupp - Linda. Så nu är vi fem stycken som ska driva vårat nya företag "Klipp & Klistra", tror vi bestämde oss för att det skulle heta så iallafall. Alltså sjukt roligt ska det bli att driva det om jag ska vara ärlig. Dock så kan jag troligen inte åka iväg till Stockholm och ha min praktik där! Och det är lite av en besvikelse. Det kommer att ta så mycket tid, och dessutom så är det framåt jul som vi kommer att köra på ganska mycket. Julturné blir!
HAha, jaja, jag ska se vad det blir av det här. Ska kika upp lite datum och sådana saker minsann!

Annars så har vi haft engelska idag, och det verkar som om att engelskan kommer att bli helt okej ändå. Jag har alltid varit den där som tänker "Oh no! English!" Men från förra året så blev det ganska bra ändå. Vi hann ha lite matte också innan det var dags för oss att ta skolkort. YEY! Not. Haha. Jobbigt att ha det sista lektionen, då var man ju tvungen att gå runt och vara försiktigt snygg hela dagen. Haha. vi skyndade oss till toaletterna och gjorde oss i ordning de 10minutern vi hade på oss mellan matten och kortet. Det blev ganska bra ändå. Haha. Jag vet inte hur själva kortet blev men jag hoppas att det blev bra. Iofs så tycker jag aldrig att man blir bra på skolkortet men ändå liksom.

Efter skolan så hängde jag och Sanni med Soffi och Linnéa till mitticity och käkade lite. Wook blev det för mig och Sofie, och den enormt lockande hamburgaren tog Linnéa hand om. Sanna nöjde sig med en Kaffe latte (= haha! Efter det tog jag bussen hem, och här sitter jag nu. I sängen, med datorn framför mig! Ja har ett liv, jag lovar!

Kommentarer
Postat av: sanna

haha jaa jag nöjde mig med kaffet men kroppen blev fan inte nöjd, den bara skaka :P

2008-09-01 @ 22:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback