inaktiv

Jag är väldigt inaktiv här på bloggen just nu, men det är för att jag knappt har någon tid alls. Eller ja igår kväll hade jag det iofs, men jag utnyttjade tiden till att ha ett litet hemma spa för mig själv. Det var en ganska komisk syn får jag nog lov att erkänna. För jag låg här i sängen med en extremt ful ansiktsmask som jag gjorde själv, och dessutom så lyssnade jag på "mental avslappnings"- musik. Haha. Men det var skönt, och jag kände mig väldigt fräch efteråt. Så jag ringde till mamma och pappa (som var hos ett par kompisar) och frågade om jag fick komma dit. Och det fick jag gärna. Var ljusfest här i stan också, så marchaller över allt, och det var helmysigt. Gick och kikade på dem lite, sedan traskade jag hem igen och tittade på lite film.

Idag har hela dagen gått åt till att göra mig i ordning och packa. Ska ju till Karlstad idag med Lisa och Katrin. vi ska ut till Sanna och käka och så lite. Sedan ska vi in till stan till Erica där vi ska fira Katrin lite, sedan ska vi till Arena efter tolv då... Eftersom det är först efter 00.00 som Katrin är 18! Haha. Sedan så ska jag ju bo hos Sanna hela nästa vecka, så jag passar på att ta med mig saker idag, även om jag ska hem en sväng imorrn och tillbaka till Sanna på måndag. Det ska bli riktigt kul faktiskt. Haha. Hennes föräldrar är ju på Kreta, så jag ska vara barnvakt åt henne. Haha! Nejdå, men blir bra det här!

Nu ska jag kila till tåget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback