Hemma i Säffle igen.

Den här helgen har varit helgalen. Och jag är så galet trött. (Har jag nämt det?)Först och främst så avslutade jag och Sanna veckan med att lägga oss vid tre på natten (smart eftersom jag skulle upp sex) Skittrött och jävlig så gick jag upp och traskade iväg till bussen, det roliga var att min väska var så otroligt tung att jag nästan ramlade ut ur bussen när jag skulle av vid busstationen. Sedan när jag skulle på bussen till Säffle en stund senare så ramlade jag in i bussen istället. Haha. Busschauffören skrattade åt mig och frågade om jag ville ha hjälp. Men det behövde jag minsann inte. Haha.
Det var skönt att komma hem ett tag igen sen. Även om det bara var i en halvtimme. Haha, en liten snabbvisit sådär. Sedan åkte vi iväg till Jönköping och åkte till A6 (som jag trodde hette R5) Shoppade massor, i alla fall jag. Jag köpte en jacka, skor, tröjor och lite grejer sådär. Jätteroligt att få saker liksom (Pappa betalar *sjunger*)
Efter det så åkte vi iväg till Habo som ligger en bit utanför Jönköping. Där skulle vi hälsa på några vi träffade när vi åkte till Spanien i somras. Så det var väl trevligt det med, men jag var så otroligt trött redan då. Ändå beslutade vi oss för att vi skulle titta på film sen, det slutade med att jag somnade i knät på min syster. Haha. Så jag gick och la mig. Sov några få timmar, sedan upp igen för att åka iväg till en av min mammas kompisar. De är fyra tjejer som träffas en gång varje år och har känt varandra ett tag. Så det är egentligen ganska trevligt liksom. Alla familjer liksom, vi (barn)  känner inte varandra, men på något sätt så har vi ändå sett varandra växa upp. Träffas man en gång per år så hinner ganska mycket att hända. Även om vi har träffat Isabelle och dem väldigt mycket i år mot alla andra år så.
Så var vi där och käkade, tittade på film och så. Sen åkte vi till just Sussa och dem i Fornåsa igen. Vi åt lite mer, köpte godis och grejer. Sedan somnade vi ganska snabbt faktiskt. Sociala jävlar är vi! Imorse när jag vaknade var frukosten klar (Dock serverade de inte ägg och bacon!! Haha) så vi käkade frukost sedan packade in oss i bilen igen för att åka till min moster, och äta lunch där. Jag som nästan hade sett fram emot att få äta McDonalds. Men det var ju gött med hemmalagad mat.

Trots allt så har jag haft en otroligt trevlig helg, men med väldigt lite sömn. Så jag kommer att få sova en hel vecka för att sova ikapp det jag inte sovit. Fast den sovveckan får jag nog ta någon annan gång. Jag får spara på mig lite liksom. Fortsätt simma, fortsätt simma - Som doris hade sagt!
Inatt ska jag i alla fall få sova i min egen säng! Det hurrar vi för. Första gången sedan förra söndagen.




Sjukt äckligt ljus inne på en toalett på A5!
Alltså det var verkligen så blått...


Vi fikade gott :)


Spelade roligaste spelet igår...HAHA
Grimas Jakten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback