HAHA, världen är liten

Haha, jag skrev ju igår om att jag och Madde satt och gjorde armband i bussen till skolan. Vi ville göra livet liiiiiiite roligare för en annan resande person, så vi lämnade trådar kvar vid sätet, och dessutom en lapp med instruktioner på hur man skulle göra ett armband. Vi tänkte liksom som en kul grej. Haha, jag hade tyckt det var kul om jag hittade något sådant.
Så satt jag och pratade med min lillasyster här förut, och så visar jag ett armband som Malin gjorde till mig igår, som var jätte fint! Och så ser Evelina mitt andra armband och säger:
- Åh, ett sådant satt på bussen och så fanns det instruktioner till hur man skulle göra. Fanns det, de på din buss med? 
JAG TRODDE JAG SKULLE DÖ! Hahaha, jag verkligen började gapskratta. Här ville jag göra livet lite roligare för en stackars sate som är olycklig, och vem äre som gör ett jävla armband då? MIN SYSTER! 

 

 Såhär fint gjorde vi det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback