Den där känslan...

Har ni någongång fått den där känslan av att någon undviker er och bara totalt skiter i en? Just nu känner jag den känslan. Jag är en hejare på sms, och skickar därför ganska många varje dag. (Har skickat 600 den här veckan) Dock har ju både Sanna och Sofie gratis sms de också så det är väldigt mycket därför. Men iallafall så har jag under dagen sms:at med ganska många, och de har liksom svarat mig. Däremot när frågan "vad gör du ikväll?" kommer så slutar de bara svara med en gång. Det gör mig lite irreterad. De kan ju säga att de redan är upptagna åtminstone! Är jag så krävande att man måste undvika mig? Jag dör inte av ett nej, och jag dör inte av att höra att någon inte vill vara med mig. Då vet jag det, och behöver inte fortsätta att besvära personen genom att vilja göra saker med den längre! :)
Som ni ser så verkar det bli en ganska lugn kväll för mig! Men imorgon är jag på G igen, då ska jag till Karlstad, till Erica och fira Katrin som fyller 18 på söndag! Det blir grejer det!

Kommentarer
Postat av: malin!

smsa mig, jag svarar! :)

2008-09-05 @ 23:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback