Bra dag i skolan!

Hihi, jaa då började vi med Uf imorse då. Eller ja, vi började inte med UF. Men vi började dagen med Uf, och jag vet inte riktigt vad man ska säga om lektionerna egentligen! Alltså de är helmysko. Men jaa... vi har kommit så långt att vi har skrivit på ett sammarbetskontrakt nu iallafall. Det är ju alltid något skulle jag tro? haha. Efter den lektionen fick vi reda på att engelskan var inställd idag. Glada blev vi som bara den, så vi åkte in till stan och käkade på Waynes samtdigit som vi satte oss och gjorde lite svenska, så nu börjar jag 12.50 imorrn tackvare det. Och det är jag ännu gladare för. Skönt att få sova lite liksom. Det som var mindre skönt var att åka tillbaka till skolan efter ett antal timmar för att ha matte. Det var sådär halvjobbigt faktiskt. Orka konsentrera sig då eller? NEJJE! Jag menar en och en halv timme matte på måndag eftermiddag, håll i hatten vad jobbigt det är! Men det kanske jämnade ut sig eftersom jag hade så



Soffi på Waynes...


 Linnéa med sin varma choklad och vispgrädde!
 

1000 ggr bättre än pytt i panna i skolan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback