Uppe med tuppen!

Sanna var ju här igår. Fett mysigt, vi åt tacos, vi tittade på idol (dock missade vi vem som åkte ut?) sedan kikade vi faktiskt på filmen "Camp Rock" haha, åh mysig film ju! Lite larvig typ som High school musical, men den är ju också hel mysig egentligen. Såg frästen att High School Musical 2 går på tv idag, kanske man skulle ta att kika på?

Vi somnade vid tre där någongång, och var uppe med tuppen imorse. Trött är jag egentligen men jag har verkligen bestämt mig för att jag inte ska gå och lägga mig och sova nu, det får bli ikväll liksom. Jag följde Sanna  till bussen vid halv nio, sedan gick jag ut och gick en sväng. Så himla skönt, fast att det är minusgrader ute. Men första gången jag använde min vinterjacka. Och det är alltid kul. Haha. Strax ska jag iväg till stan med mamma en sväng, vi ska köpa tårta och lite sådana saker - Det är ju någon som fyller år imorrn (Pappis)

Haha, måste nog göra mig i ordning!
See Yaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback