UF är igång känns det som.

Det känns verkligen som om att vi börjar komma igång med vårat UF företag. Vi fick för oss att greja med det på matraster idag så vi åkte in till stan och kikade på lite saker som vi behöver så vi kommer antagligen att komma igång ganska snart hoppas jag. Åh jag längtar verkligen till våran grej är klar. Till jul blir det garanterat (Årets julklapp ska det bli)!

haha jaja, sista textkommunikationen var det idag tror jag? Vi hade en tävling där jag, Sofie, Elin och Emma vann! (Madde, Malin, Sanna och Ida vann vi över) Så vi ska få pris! haha. Grafiskkommunikation ska vi ha nästa vecka och jag längtar som fan gör jag. Ska bli fett roligt. Annars har vi inte gjort så mycket mer idag faktiskt. Haha. Skönt att vara hemma nu, även om det är väldigt sent! Men ja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback