Rosa kortläsare med spegel

Jag är väldigt girlygirly när det verkligen gäller. Haha! Jag hittade verkligen världens sötaste lilla minneskortsläsare för ett tag sedan, och jämt precis nu så satte sig pappa och beställde den åt mig. Fett glad är jag. Okej, jag vet inte riktigt vad jag ska ha den till egentligen, läsa kort med? Jag har ju kameran om det skulle behövas. Men nu var det så att min kära lillasyster fick en kortläsare här för någon vecka sedan så nu fick jag med en. ÅÅÅÅH! Haha, den är så fin, helt rosa och allt. På bilden här nedan är den dock blå. Men tänk er den i ljusrosa, fett snyggt!

Jag fick lite Legally Blonde känsla över den. Tänk om någon bara lite sådär:
- är det någon som har en kortläsare?
Och då sitter jag där lite oskydligt och bara tar upp min lilla kortläsare som ser ut som en vanlig liten spegeldosa! haha Det är någon alldeles extra måste jag säga. Det är ungefär som när folk frågar på skoj om det är någon som har en sax och jag tar upp en ur väskan...En sax är bra till mycke!


http://www.smidigt.se/kortlasare-med-spegel/4928/

Kommentarer
Postat av: vem vet? eller?

fast rosa min vän

2008-10-21 @ 10:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback