Plugg, plugg, plugg...

Idag blir det minsan plugg för hela slanten. För första gången detta läsår? Nej för andra gången, förra söndagen så hade jag ju en del att göra också. Nej men det känns helt okej, jag är ganska berädd på det och då är det lättare. Jag har:
- Matte C, typ räkna några sidor
- Skriva 100 ord om 2 olika saker i engelska.
- Göra en låt till Multimedia
Okej, det var inte så fett mycket ändå. Matten är värst, fast den behöver jag egentligen inte göra om jag inte vill. Jag menar, jag har ett eget schema vad gäller det, och det finns inget som säger att jag måste räkna klart det i år eller så. Jag kan lika gärna göra det nästa år tror jag? Jag ska prata med stefan om det där tror jag minsan. Och dessutom har min klass prov i matte B imorrn så jag ska inte på den lektionen, så jag ska räkna det idag istället. Haha jaja.

Jag var iaf upp vid tio idag, och har varit ute och övningskört nu. Skitroligt är det, för att det går bra. Haha, jag har blivit väldigt bra på att köra faktiskt. Tro det eller ej.

Plugg var det ja....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback