Något allvarligt?

Jag tror att det är något allvarligt fel på mig! Jag mår inte bra. Jag har inte mått bra på så länge nu. Vad händer? Jag låtsas som ingenting. Jag låtsas att allt är bra!

Idag var det tacobuffé i skolan, det var så otroligt gött och det gjorde verkligen min vecka. Blev så mätt att jag ville spy (igen) efter maten! haha. Halsontet och magkatarren håller nog på att försvinna bort tror jag. Har känts ganska bra denna vecka. Fast svårt att andas! Folk tror nog att jag suckar hela tiden, men det gör jag inte, jag försöker andas ordentligt. Så är det! :)

Haha nu är det iaf lov för min del, det är jätte,jätte,jätte skönt! På söndag åker jag och min söta familj till stockholm för att spendera lite pengar (Hoppas jag?), sedan får vi se vad som händer resten av lovet. Något fiffigt blir det nog! Klassfest? Kika hur Linnéa har det i sin nya lägenhet! :)

Nu ska jag göra ett födelsedagskort till farmor, sen ska jag titta på Dawsons creek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback