Lite kläder...

Var ju på stan med mamma en sväng igår. Blev inte så länge eftersom jag skulle till skolan också, men hann allt att hitta lite kläder. Dock hittade jag inte riktigt den klänningen jag ville ha, men jag ska tillbaka till Gina nu på måndag eller någon och kika en gång till, den är verkligen fin den klänningen. Älskar den! Hittade en stickad tröja på Gina, en blus och en kjol på HM. Så rätt nöjd ändå. Hittade ett par skor jag vill ha med, fast de fanns inte i min storlek! Trist när det är så tycker jag, vilket det jämt är. Antingen finns inet ens min storlek i just den sorten "Gå och kolla om det finns på barnavdelningen" eller så är det slut. Men så kan det vara... Nästa helg blir det shopping i Stockholm! LÄÄÄÄNGTAR...


 Köpte kjolen igår! :)
Frästen, shit vad mina ben ser bruna ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback