Lagat "mat" (:

Haha, sluta fick jag göra vid 11 förut. Fett skönt eftersom jag kom med bussen hem vid halv tolv. Det var lite roligt för det kom på en på bussen, hon hade inget busskort, inga pengar, och inget kort med pengar på heller. Men hon skulle med bussen, och gav sig verkligen inte när chauffören sa att det inte går att åka buss utan pengar.
Sen när jag kom till Säffle s var det en på motorcykel som hade blivit påkörd! Fett läskigt. Hoppas det gick bra med han.

Jag har iaf gjort lite mat idag, haha! Jag börjar nästan bli lite bra på olika rätter. Idag blev det mackor i smörgåsjärn, med fetaost, philadelfia, oliver och lite sallad till det! Jättegott var det. Sedan gjorde jag ett stort glas med varmchoklad och vispgrädde. Gud vad gott det var! Jag behövde verkligen det känner jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback