Höstlov.

Det känns att det är höstlov, för utanför mina fönster så hör jag att det blåser och regnar. Det är fortfarande ganska mörk ute med. Och klockan är åtta!!! Hade det varit så att jag skulle ligga inne hela dagen så hade inte vädret spelat någon roll alls. Men nu är det så att om två timmar ska jag pallra mig iväg till frissan för klippning och slingning! Fett jobbigt att gå i regnet då eller. Speciellt efteråt, när jag förhoppningsvis är fin i håret. Haha. Förstört med en gång, och typ enda gången jag är riktigt fin i håret är när jag har varit och klippt mig, jag är usel med hår! Jag kan typ platta det, fast inte så bra som frisörer, och jag kan föna det! Det är allt jag kan...

Klockan är 08.08, undra vem som tänker på mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback