HEMMA!

Åh ni antar inte hur skönt det är att vara hemma. Extremt lång dag har det varit idag. När jag vaknade imorse var jag, och jag skojar inte när jag säger att jag var fett trött och sov hela vägen till karlstad. Det var tillochmed så att jag sov ända till bussen stannade. (Bättre än tidigare i veckan när chauffören fick väcka mig) Jag får skylla på att det för att det är höst! Det måste vara därför. Vi hade iaf text först idag, en författare var där och snackade lite. Lagomt kul var det! Kul iaf att höra folk från verkligheten prata. Sedan engelska, svenska och sist av allt IDROTT! Vem är det som lägger idrott sist på dagen? Okej om sist på dagen hade varit till längst fyra. Men sist på dagen är ända till klockan fem och hur bra är det på en skala då? INTE ALLS BRA! Jag är hemma tidigast halv sju då. Lite jobbigt. Menmen, vi hade stadsorientering idag. Det var faktiskt roligt och vi klarade det bättre än väntat! Haha, förra året var ju inte jag och Sanna så jättebra. I år hade vi med oss Linnéa och Sofie. Haha!

När jag kom hem var det full rulle som gällde. På en halvtimme hann jag att duscha och käka. Ganska bra ändå? Haha, sedan ringde Lisa (som nu kommit hem från Barcelona) och vi pratade bort en stund liksom. Härligt att ha henne hemma igen.

Frästen så snackat med Expert nu om den där telefonen jag ville ha. Det visade sig att Sony Ericsson har slutat att tillverka den modellen och att TRE bara hade kommit över ett restlager av den. Men de är schyssta på Expert här i lilla Säffle. De skulle ringa runt i Sverige och kika om det fanns någon kvar till lilla mig, och dessutom skulle de försöka fixa så att jag får den utan TRE. För jag vill verkligen inte ha det. Kan de fixa det åt mig så lovar jag att jag kommer att älska dem för alltid!
 

 Sofie var tillbaka i skolan idag med... KUL! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback