Helgen.

Helgen har varit galet intensiv! Men det gillar vi. Jag gillar att ha saker och göra så då känns det skitbra! Haha. Mamma brukar säga det till mig typ;
"Problemet med dig Josefine är att du aldrig säger nej till något, och tycker att allt är precis lika roligt" Vad är då problemet? Ja problemet är ju inte att jag inte har roligt. Problemet är att jag får endel att göra!
Ta den här helgen (som har varit roooolig); I fredags hade jag och Sanna planerat en helkväll, med film och godis, vi låg vakna och pratade till tre. Sedan skulle vi upp halv nio för att åka till Arvikamarten. Därefter fick vi ta tåget från Arvika för att åka hem till mig, där vi skulle käka och göra oss i ordning, sedan kom Elli också och vi åkte vidare till Åmål där vi skulle ut. Och dessutom se OOOOOLLLLLLAAAAA! haha. Fett snygg! vi kom hem vid tre faktiskt och somnade kort därefter med tanke på den lilla sömnen vi hade sedan natten innan! Sedan skulle vi upp vid halv tio idag för Sanna skulle med bussen hem. Men som sagt, har varit en jätterolig helg! FLER SÅNNA!




Olaaaa!


Elli och Sanna på HC

Kommentarer
Postat av: Erica

låter som ni hade jättekul=) roligt roligt:) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback