Haha jobbigt!

Haha nu har jag krattat klart, jag krattade i två hela timmar nästan. Fett jobbigt, och jag kommer ha en sådan otrolig träningsvärk imorgon - otränad som jag är. Jag och Nelly passade på att ta några fina kort medan vi var ute. Och ja, hon var med och "hjälpte till"! Haha. Jag måste bara säga det här, JAG ÄLSKAR NELLY! Hon är den bästa som finns, på allvar!

Mitt halsont har frästen kommit tillbaka efter typ en veckas uppehåll. Det bränner, och det bränner och det bränner. När jag öppnar munnen och andas in luft så känns det som om att den ska släcka en brand nere i magen på mig. Men vad gör man åt det? Jag kanske bara är trött. Det är nog allt! Det kommer att ge sig tillslut iaf :)

Jaja, när jag hade krattat klart så var jag TVUNGEN att hjälpa mamma att städa mitt rum. Det är inte att leka med alltså, det är så himla mycket småprylar att damma av att jag typ får spader. Haha. Okej, jag fick 100kr för det tror jag?! Hoppas jag!
Så totalt har jag iaf tjänat 200kr idag på hemmaarbete! Haha







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback