Fredag och sovmorgon

Fredag idag! Känns skitgött. Jag börjar inte förrns kvart i ett, och har redan vaknat. Det känns också gött. Jag menar jag slapp att vakna utav klockan. Och dessutom så gick jag och la mig halv tio i går, och somnade med en gång jag la huvudet på kudden. Så trött var jag. Ehm jaa, så jag har sovit i typ tolv timmar nu. Det är också gött! Haha. Nu har jag typ två timma på mig att käka, göra mig i ordning och sådana saker. Ska nog gå bra det här! :) Har bara matte och svenska i skolan idag. Var meningen att vi skulle göra prov i svenskan, men eftersom vi hade haft "såååååå lite tid på oss att öva" så fick vi provet framskjutet en vecka.
Efter skolan så tror jag att Sanna och jag skulle en sväng på stan, sedan hem till henne eller gå på bio. Vet inte riktigt vad det blir än, men något blir det. Ska sova hos Sannis inatt iaf. Imorgon åker vi till Arvikamarten för att sedan åka hem till mig och förfesta, och sedan åka vidare till Åmål. Jaa, det var hela min plan över helgen faktiskt! Haha...
Åh frästen så är OLA på hc i Åmål! FEEEEETT. Det är därför vi ska dit. Haha, Elli, jag och Sanna! Stackars Sanna som inte ens gillar Ola ;) haha

Förra gången jag och Elli träffade Ola tillsammans var i Kristinehamn för mer än två år sedan. Haha! Och jag skrattar fortfarande när jag tänker på vad vi gjorde! Vi gav honom en film som vi hade gjort själva, och en LÅT som vi sjöng själva, och hade skrivit om Ola. Sedan hade vi gjort en blommkrans åt honom som han hade på huvudet sedan! Haha. Fett pinsamt hela grejen. Sedan när Ola hade signerat våra skivor så fick Elli en blackout och tog med allt vi hade gett honom! Och hon bara:
- Josse, jag tog med hans grejer! (Helt i panik)
Alltså jag verkligen skrattar när jag tänker på hur det var!!!! HAHAHA


 Haha, sådär såg vi ut då minsann!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback