Företagsresa?

Hade som sagt UF på morgonen idag, haha det var ganska kul. Hela företaget packade sig in i Sannas bil, och vi åkte runt i hela Karlstad och kollade på tyger! Haha. Det var allsång (JULSÅNGER), och det var skratt. Dock inte mycket till tyger. Men ändå... Haha! Det var otroligt kul, även om Linda och Linnéas sång inte vad den bästa!

Jag slutade tidigt idag iallafall, gick en sväng på stan och kikade om ett par skor hade kommit in, men det hade de inte gjort. Tråååk! Sedan åkte jag hem, och helt ärligt, fast att jag somnade tidigt igår, och slutade tidigt idag så var jag helt slut, jag somnade bums på bussen. Och när jag gick av i Säffle så gick jag i sömnen ända till jag kom utanför busshållplatsen där det blåste halv orkan! Det var det värsta jag har varit med om, jag kom typ inte framåt utan gick bakåt istället. Dessutom regnade det katter och hundar! (Varför låter det inte lika bra på svenska?)
När jag kom hem la jag mig i sängen! Var annars liksom. Hej jag heter Josefine och jag har inget liv! Kikade på Dawsons Creek, och ehm ja det är typ allt jag har gjort. Är trött och mår illa! :) Men imorrn blir det nya friska tag. Jippi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback