Duracell batteri.

Just nu går jag bara på en energi jag inte har! Jag är så otroligt jäkla trött hela tiden, det svider i ögonen och tårarna vill bara rinna (Inte för att jag är ledsen, utan för att jag är så trött). Hur som helst är det full fart. Ganska jobbigt med skolan just nu. Jag menar, en vanlig vecka så kommer jag hem tidigast 17.30! Och då åker jag hemifrån 06.30 på morgonen. Det blir långa dagar, och ni anar inte vad det tar på krafterna bara att åka buss 12 mil varje dag. Sjuuuukt trött blir man av det.
Min syster klaga på att hon har tråkigt hemma, jag vill ha så otroligt mycket mer tid hemma så det finns inte. Den tiden har jag inte, och kommer troligen inte ha på ett år nu. Det är deprimerande!

JAG VET ATT JAG BARA KLAGAR JUST NU!
(En positiv sak är ju att det snart är en veckas höstlov)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback