Då var det dags igen! :)

Haha, ja skola igen nu då! Och jag har typ sovit tre timmar inatt? Något liknande iallafall. Så jag är lite pigg just nu faktiskt, fast det är nog bara för att jag har sovit så lite att det inte märks liksom. Haha. Fett jobbigt kommer det bli sen, övertrött kommer jag bli. Haha.
Har UF på morgonen nu, så vi ska väl försöka komma igång lite här nu är det tänkt tror jag. Lycka till, till oss! Haha

Nu ska jag åka till bussen !
Vi hörs i eftermiddag/kväll



Ni kommer ihåg att jag köpte en rosa bandet T-shirt? Haha, jag upptäckte att källan på texten som står bakom min bild är tagen från Wikipedia! HAHA. Alltså är det inte typ ett ganska oseriöst ställe? Kan inte vem som helst lägga till information där? Och så har man det på en rosa bandet tröja? HAHA

Kommentarer
Postat av: evvi

nej tror du satt och rökte på hela natten : o låter så iallfall.

2008-10-13 @ 12:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback