Bra dag! :)

Haha, vi slutade ganska tidigt från Texten idag, jätteskönt. Då kom jag hem ganska tidigt. Alltså typ för en halv timme sedan! Förra året så var det vanligt att jag kom hem vid den här tiden eller liksom runt här. I år är det vanligare att jag komme hem vid halv sex mest varje dag liksom. Fredagar är drygast, att komma hem halv sex en fredag liksom. Dock har jag inte åkt hem så många fredagar än tror jag! Det har liksom blivit att jag har stannan kvar i karlstad och gjort grejer känns det som. Men nu är jag som sagt hemma, och dricker egengjord vanilj latte. Jättegod är den! Ska försöka att åka till Expert sen med pappa när han kommer hem, kolla vad jag får ut för min gamla mobil och se vad jag behöver lägga till för min nya liksom. Vad det nu blir för någon. Spännande!
Imorgon frästen, då har jag sovmorgon! Börjar inte förrns 12.50 och det är fett skönt... haha! :) Funderar på om jag kanske ska laga mat ikväll? Vore inte det duktigt av mig... jo det vore det!


 Åt det här förut:
Fil med banan, vindruvor, äpple och strössel! :) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback