Svensson Svensson

Måndag idag mina vänner! Måndag och skola... Alltså det lustiga var att jag har liksom inte haft där där olängtan till skolan, men jag har inte längtat efter den heller. Jag hade på något sätt accepterat för mig själv att det var dags att gå till skolan igen tror jag. Känns nog bara så för att jag vet att det bara är tre veckor i skolan (TRE Linnéa) för sedan har vi ju praktik också. Jag längtar! Om jag får min plats i Sthlm så längtar jag. Annars inte.

Vi var på IKEA idag på lunchen och åt korv. Eller fransk hotdog! Det är väl för jäkla gött alltså. Jag ÄLSKAR korven på ikea. Haha! Sedan kikade vi på lite saker till vårat UF företag också. Blir grejer det här minsan! haha.
Nu är jag iaf hemma, och det är mörkt ute! Känns hemskt som bara den alltså. Jag menar... det är mörkt!
Haha, men vi ska lätta upp stämningen med att titta på lite Svensson Svensson som Madde har fått mig att börja titta på igen. Alltså det är sååå bra!


Lena hävdar att Gustav är sur bara för man inte får några julklappar på posten
Lena: Du är sur för att ni på posten inte får någonting
Gustav: I förrgår så bjöd chefen hela avdelningen på en riktig braklunch
Lena: En lussebulle och ett glas O'boy
Gustav: Ja, men det var en jävla fin stämmning

Kommentarer
Postat av: hm.

det är tvååååååååå!

2008-11-03 @ 21:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback