Spösnöar?

Åh det snöar ute! haha, jag har alltid undrat varför man inte säger spö snöar. Jag menar, det heter ju spöregnar. Och snö och vatten är ju ändå samma sak. Och vatten är det enda jag kan komma på som har olika namn i olika former. Hårt vatten heter IS. Mjukt vitt vatten heter SNÖ. Jag tar upp det här varje år tror jag, men det är för att jag inte kommer på varför de har olika namn sådär. Jag menar det är ju fortfarande vatten, och skulle man frysa mig så skulle man då inte hitta på något annat namn, utan man skulle säga frysen Josefine. Haha, okej dåligt exempel men ändå... ni fattar principen?

Jaja, praktiken idag gick super! (Y) haha. Jag var hemma redan vid tolv igen. De skulle iväg till Karlstad och köpa lite juldekorationer och sådana saker. Men det här kommer nog att bli bra skulle jag tro. Ska göra julklappstips och sådana saker, perfekt för mig som älskar saker! Haha, dock ska jag leta julklappar i Säffle/Åmål, haha, men det ska jag nog klara med. Redan nu kan jag komma på saker jag vill ha... ;) haha! Men det är jag det...

Och på tal om ingenting, jag ska bädda rent i sängen nu! Haha, och alltså jag har inte tänkt på det innan med JÄVLAR VAD SAKER JAG HAR BREVID KUDDEN! Det tar ju en hel evighet att få bort alla de sakerna innan jag kan börja bädda om ju... Fett jobbigt!


 Jag har två hemtelefoner och en mobil brevid mig!
NÖDVÄNDIGT? - Nej
Dessutom så sover jag brevid min frånvaroraport (som för övrigt ser väldigt bra ut)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback