Sovit har jag gjort!

Ja efter det att jag kom hem igår så såg jag en film - Ten Inch Hero! Den sötaste filmen jag sett på länge, den var verkligen sådär sockersöt och liksom ÅH! Haha, väldigt förutsägbar kanske, men söt! Rachel från OTH var med, och jag saknar henne väldigt mycket i OTH kom jag på då. Det var tider när hon var med liksom. Haha.
Aja, jag väntade samtal från Sanni vid 22.00 men då hade jag redan sovit i evigheter och jag fick skicka ett sms och säga att jag nog inte orkade. Jag fick ett sms som svar och somnade när jag skulle skriva det, så när jag vaknade imorse så höll jag fortfarande i mobilen och hade inte skrivit klart. Haha det var lite roligt, jag måste verkligen ha sovit tugnt, för jag låg precis som jag gjorde när jag somnade. Klockan var då halv nio och jag var pigg som en lärka. Klädde på mig och tog bussen till skolan halv tio, fast att jag började 12.50! Men det var kanske ganska smart, för då fick jag riktig lagad mat. Jättegod var den! Åt ju inte så mycket igår om man säger så, en knäckemacka och en liten bebis yoghurt! 

Men dagen har faktiskt varit bra, jag har varit glad till 100% och faktiskt mått bra! Heja, heja, nu är jag på väg tillbaka! Haha, hann precis med bussen hem också, så det var jätteskönt att vara hemma en timme tidigare än vanligt. Nu hinner jag med saker, i en timme längre liksom. Fiffigt va? Jag ska prata med Sanni! Haha. Alltså blä, vi pratar för lite nu för tiden alltså.

Dusch blir det först!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback