Såg ni idol igår?!

HAHAHA ÄRLIGT, jag skrattar ihjäl mig. Tittade ni på idol igår? Det gjorde jag. Såg ni tjejen som skrek och blev helt till sig för Johan Palm? HAHAHAHA! Alltså stackars liten, 13 år var hon och helt överlycklig. Och johan betyder mer än hennes familj, säger hon i ett reportage i Aftonbladet. Och hon bryr sig inte alls om vad hennes familj tycker om att hon säger sådär - Johan är bäst! HAHAHAHA!!!! Fan vad hon kommer att få ångra det här i framtiden. Dessutom säger hon ska hem och titta på reprisen! HAHA, ingen bra idé alltså!
- Jag ska hälsa ifrån henne att hon har röstat minst 300 ggr
- Shiiit, hur har hon råd.... människan? Hälsa henne och tack så mycket!
Hon måste känna sig speciell alltså... NOT! Hahaha. Tack gode gud för att jag aldrig var så besatt av Darin! HAHA



 Varje gång jag känner mig lite nere ska jag titta på det här....HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback