Pez

Haha jag var just inne på http://www.gratisgodis.se/?r=205150 och kikade efter hur många godisar jag har! Jag har kommit upp i 17st nu alltså! haha, och jag som sa till mig själv förra gången jag skickade hem att jag aldrig skulle orka samla på mig godis igen. Men jag är på G. Jag såg dessutom att jag har hur mycket Pez som helst. Alltså jag blev så otroligt sugen på det så jag måste nog köpa tror jag. Och då måste jag ha en sådandär gubbe till också, som man äter ur liksom. Åhhhh, precis som när man var liten! Sanna berättade precis att hon hade en Dino (från flinta) när hon var liten, och jag tror minsann att jag hade en sån jag med!
Imorgon ska jag nog titta vad det finns för roliga figurer nu för tiden. Hitta nemo? Kung fu panda finns det säkert! Haha.


Kommentarer
Postat av: Anonym

det är allt gott min vän, men ack så omiljövänligt. hehehehehehehehehehehehehehehehehe

2008-11-04 @ 11:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback