Kinamat dag 2

Jag, Erica, Lisa och Amanda hade en halvkväll hemma hos mig igår. Vi åt kina mat som vi hade hämtat på kinaresturangen i stan, sedan åt vi glass, banan, maränger, choklad och kolasås till efterätt. Jättemysigt  var det, vi hade picknick på mitt golv och sedan kikade vi på Bring it on - in it to win it. Haha bring it on filmerna får en alltid att må bra känns det som. Jag blir alltid glad när jag ser dem iaf. Bra det! Haha.
Men iaf så blev det vääääldigt mycket kinamat kvar, så sorry ni andra - Vi åt den till kvällsmat ! ;) haha. Det var inte lika gott idag. Dels för att jag fortfarande var mätt sedan vi åt i Karlstad idag, och sedan är det alltid godast nylagat liksom. Men ändå, bättre än smörgås!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback