Karlstad

Som sagt så har jag varit i Karlstad med min kära familj idag. Vi började på Rusta (Rea på rusta, rea på rusta), haha där träffade vi typ halva Säffle. Jag såg världens finaste julgran på Rusta iaf. Helt rosa var den! Sedan fortsatte vi till Plantan där mamma och pappa ville kika lite på växter och så tror jag? haha, jag fick en plastblomma iaf. Perfekt när man inte vill vattna. Sedan åkte vi och åt lite, jag åt lövbiff och pommes! Fett gött var det, och jag blev vääääldigt mätt. Haha, sedan gick vi på Bergvik och kikade lite. Jag fick en mysdress och ett par uggs av mammis. Jättesnällt.
Jag trodde att jag skulle ligga hemma och plugga hela dagen idag (vilket jag hade behövt), men så blev det ju inte - SKÖNT! Fast ändå inte liksom, när ska jag hinna med att plugga nu då? För jag orkar inte nu. Haha. Men har haft en vääldigt trevlig dag!
18.18 är klockan!

Nu kväll ska jag nog roa mig med att titta på film och sådana saker! Eller jag vet inte riktigt vad jag ska göra... haha!


 GEEEE MIIIIG!


 Mysig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback