Johan Glans

Det blev inte mycket av Disney kvällen igår, vi tittade bara på Tingeling. Haha, fett söt film var det. Och bara så att ni vet, när våren kommer, eller när en saknad leksak kommer fram - då kan man vara säker på att det finns en älva i närheten. Bara för det kommer jag alltid att ha det i tanken när jag hittar något som är försvunnet. Då är det kastrull älvan Tingeling som har letat upp det åt mig.
Haha, sedan satt vi och tittade på Johan Glans - The World tour of Skåne! SÅÅÅÅÅÅÅ BRA. Det finns ingen bättre än Johan Glans. Dessutom så var det Tack gode gud på tv, och det är bland de roligaste programmen jag vet. Visst, det var bättre när det var förra gången och han David ledde programmet, men jag gillar det ändå!
Det var vad min och Lisas kväll bestod av.

Nu ska jag plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback