Jill Johnsson - Top of the world

Alltså det var säkert tre evigheter sedan jag tittade på Medium sist. Men det käns ändå som om att det är program som jag ha följt sedan jag var liten. När startade det egentligen? På wikipedia står det 2005!! Har det bara hållit på så kort eller? Shiiiit, då kan man säga att åren går sakta iaf... hahah! Vad roligt, jag hade gissat på 2000 eller något åtminstonde, eller ännu längre sedan. Jaja, där ser man ...

Vet ni att jag verkligen diggar Jill johnssons nya låt - Top of the world. Den är lite svängig liksom! haha. Hon har en väldigt härlig röst iaf... Och när vi ändå ser tillbaka flera år så kommer jag ihåg när hon sjöng den där Crazy in love. Jag älskade den! Dessutom så tror jag mig minnas att hon hade massor av killar runt sig, jag ville vara som henne! (A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback