IKEA HERE WE COME

Idag är det minsan lördag, vilket egentligen betyder att man får sova hur länge som helst. Men tjaa, jag ska åka till Karlstad jag. Tåget går iofs vid tio så det är ingen fara så, men jaa! Ska träffa Sanna som jag inte har träffat på en vecka nu. Fett ovanligt! Vi pratade iofs en del i telefon igår... Haha några timmar sådär. Vi ska köpa filtar idag, och då pratar jag inte om några få sådär, utan vi ska köpa 16 filtar var! Pinsamt kommer det att bli, men det är ju till en bra sak... eller? Haha

Frästen så fanns det vattenmelon att köpa, jag blev överlycklig. Så ikväll blir det nog vattenmelon i choklad, med Lisa ! Alltså inte med Lisa i då, utan hon kommer nog hit, eller så tar jag med vattenmelonen hem till henne. Haha! Se film och mysa antar jag. Var nästan en månad sedan vi träffades nu så, inte bra, inte bra!

Nej nu borde jag verkligen duscha....!


 Vi är så söta i vårat lilla företag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback