Hemma igen.

Haha gud vad jag flänger och far. Jag är iaf hemma från Karlstad nu igen. Haha, jag och Sofie tog tåget imorse vid nio. Ganska skönt att vara hemma tidigt iaf, då finns liksom dagen kvar. Och idag ska jag hinna med att plugga matte, göra arbetsmiljö, jag ska sy filtar och jag ska öningsköra (?) Ehm ja. Jag behöver dagen helt enkelt, fast att jag är trött som jag vet inte vad. Jag vill bara lägga mig ner i sängen och slockna! Vi somnade trotsallt vädligt tidigt igår hos Linnéa. Vi bakade pepparkakor, värmde lite glögg och sedan tittade vi på Zohan filmen. Haha, den är så himla rolig. Men iaf sen så gick vi och la oss. Haha, ganska trötta! Och ajg var ju trött sedan innan också liksom eftersom att jag och Sanna bara hade sovit i 4 timmar. Vi trängde ihop oss alla fyra i dubbelsängen och där låg vi. Trångt och varmt var det. Men jag sov gott iaf. Men som sagt så är jag väldigt trött fortfarande.

Ska se till att få alla läxor/prov klara så jag kan sova sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback