Fredag - Sälja - Prov - Myskväll

Ja idag är det fredag då! Tänkte att jag skulle skriva här lite snabbt innan jag går ner och gör mig någon smörgås att ta med till skolan så jag kan käka där sen. Börjar så sent i dag att vi inte hinner käka i skolan nämligen! Ganska jobbigt ändå. Eller jag skulle ju kunna åka dit tidigare men det gör jag inte. Haha. Istället ska vårat lilla företag ut på stan och sälja våra riskkapital, så att vi tjänar lite pengar så vi kan börja tillverka saker snart liksom. Vi får hoppas att det går bra, och att iaf några vill köpa. Det skulle göra våran dag... Eftersom att det regnar nu också så vet jag inte om det är så mycket folk ute ens? Menmen vi får se.
Sedan har vi det där jävla provet i Svenskan också. JAG DÖR! Jag kan inte namnen, jag kan inte årtal, jag kan ingenting! Och jag har verkligen pluggat på det också. Därför känner jag min ännu mer sämst som inte kan det.
Efter skolan sen idag så ska vi väl fortsätta att sälja lite skulle jag tro, kanske köpa några filtar och så, så att vi kan börja under helgen. Efter det ska jag med Sannisen hem och det blir en myskväll hemma med godis, Idol, och massa prat. Det ska bli riktigt, ritkigt roligt faktiakt. Den här dagen kanske inte suger så mycket trotsallt?


 Blev sugen på lite mysiga kläder idag när det regnar och allt!
Tröjan stickade min mormor till mamma, för länge sen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback