Farsdag

Idag mina vänner är det farsdag! Jag har faktiskt köpt en present till min pappa (Det gör jag alltd), även om det är den mest onödiga present man kan få. Varför blir det alltid strumpor eller liknande när man köper till sin pappa ? Jag köpte en mugg som det står Pappa på. Och sedan några fina saker innanför liksom. Söt. Min syster har köpt riktiga ragg(ar)sockar...
Många tycker att farsdag är en av de sämre högtiderna i Sverige - farsdag & morsdag!
Men det kan jag inte hålla med om faktistk, det är klart att man ska fira att man har en mamma och en pappa? Jag tycker jättesynd om dem som kanske saknar en mammis eller pappis av någon anledning. Därför känner jag mig extra glad att jag har båda delarna och det firar jag!

Iaf så ska vi åka till Karlstad med pappa idag (Faktiskt så var det hans idé). Gå på Bergvid, rusta och sådana grejer där vi aldrig är annars. Sedan så bestämde vi att vi ska äta ute med pappa också, så vi får se va de blir för gött då! Haha.


Problem med att ligga kvar på madrassen? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback