Ensamkväll

Ikväll har jag absolut ingenting att göra. Tror jag? Jag vet inte, kanske kommer på något senare. Jag vet iallafall var jag skulle vilja vara. Och det ligger ungefär 36mil åt östkusten. HAHA, finns det ens något som heter så?

Jaja, vill ni veta något pinsamt jag gjorde imorse?
Jo det var såhär att det gick en kille framför mig, med en extremt söt liten hundvalp. Alltså den var såhär rosa sockervadd söt! Jag utbrister bara sådär:
- GUD VAD SÖT!
Men jag tänker inte på att jag säger det, utan tror att jag tänker det liksom. Men killen bara:
- Aah, hon är jättesööt!
Eftersom jag trodde att jag bara hade tänkt det jag sa så kollade jag mig runt omkring och det var ju ingen annan där han kunde ha pratat med liksom så jag barA:
- Sa jag det där högt?
HAHAHA, vilken blick han gav mig!
- Ehm, ja?

Det var faktiskt ganska pinsamt!
Och nu är jag sugen på melon, doppad i choklad, men gud! Jag är verkligen jättesugen på melon doppad i choklad! Finns det ens melon att köpa nu ? Det borde det göra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback