En dag till har gått...

En dag till på praktiken, och jag börjar vänja mig vid att vara borta från skolan. I början saknade jag faktiskt skolan jättemycket, men nu känns det mest skönt liksom. Haha. kommer hem vid en hyffsad tid på eftermiddagen/kvällen. Softa utan läxor och skit, åh!
haha, idag har jag gått runt på stan i säffle och kikat julklappstips iaf. Fett roligt, hälsat på chefer både här och där. Från affection höll jag aldrig på att komma ifrån, hon visade mig parfym efter parfym.
- Nu ska du få se något roligt...
Hon var lite söt faktiskt! Haha, jättesnäll och trevlig.
Jag har faktiskt skrivit två krönikor också, fast jag vet inte om de går att använda, men hoppas kan man ju alltid! Kul att se något man har gjort hamna i någon tidning ändå.Haha! Händer inte allt för ofta om man säger så :O!

Det jag är stressad inför nu är när vi ska stå och sälja våra filtar på Bergvik nästa lördag. Det verkar ju inte som om att vi kommer få ihop filtar så att det räcker iaf. SKITTRÅKIGT! Menmen, så är det väl antar jag. Jag har iaf bestämt mig för att jag ska starta egen så småning om. Fett roligt att klara sig själv och sådana saker.

Och dessutom om det är någon som vill köpa så säljer jag kort som jag har gjort själv! Haha,


Det här tex. gjorde jag till Erica min söta lilla vän! :)

Kommentarer
Postat av: Erica

aah, va gulligt! klart du kan komma och få bo hos mig;) äta tacos med:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback