E-mail kändis?

Jag undrar om man kan bli E-mail känids? Isåfall kan jag nog mycket väl bli det. Jag mailar om allting. Varenda liten fråga jag har mailar jag. För mindre än ett år sedan mailade jag till SMHI och frågade hur det namnger stormar (Jag fick inget riktigt svar på det), dessutom frågade jag om de kunde döpa nästa storm till Josefine. Jag fick inget svar på det heller. Haha. Jag har mailat ett visst antal gånger till Karlstadbuss. Bara ett av mailen har varit utan att jag har varit arg, och det var för inte så länge sedan när jag undrade om de hade fler anställda på vintern när bussen går dubbelt så ofta. I åttan när jag skulle ha praktik så mailade jag till någon som jobbade med Darin och frågade om jag kunde få ha praktik där, det fick jag inte, för det fanns inget att göra. Haha. ILLA! Nu när jag har letat efter praktik så har jag mailat bort emot 100 olika ställen. Jag menar kändisar kommer prata om mig:
- Jag fick mail av Josefine Caesar igår...
- Jaha, jag fick ett förra veckan
- Åh jag var bland en av de första som fick det av henne... fett cool är jag!

Haha, okej jag ska inte överdriva! Men så tror jag att det kommer att vara iaf...
Förutom på Karlstadbuss för där tänker de nog:
- FAAAAN, inte jävla Josefine igen!
Men det är så det är, man kan inte vara omtyckt av alla...

Vid närmare eftertanke så ska jag nog skriva till SMHI igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback