Danny - Radio

Åh Godmorgon!
Jag är trött som ett jävla as! Fast att jag har sovit i närmare tio timmar. Det är ändå det bästa med att jag är hemma i lilla Säffle och har praktik, jag kan soooooooova. Jag menar, jag ska vara på praktiken halv tio, egentligen skulle jag kunna gå upp kvart i nio om jag vill. Men jag ställer klockan på åtta så znoosar jag i en kvart och sedan kan jag i lugn och ro göra mig i ordning. Haha! Men som sagt, det bästa med allt detta är att jag får sova så otroligt mycket. Haha! En vanlig skoldag sover jag oftast bara 5-6 timmar!
Men idag har jag minsann planerat att vara på praktiken till åtminstonde tre! Okej, det är för att jag ska till Karlstad vid halv fyra, men ändå! Herregud, jag har inte varit där en hel dag än... Undra vad en hel dag är? Jag har faktiskt inte frågat när jag ska sluta egentligen.

Frästen, har ni hört Dannys nya låt? Inte jag heller.
Haha okej, det sista var jag tvungen att lägga på bara därför att "Ser du nått tåg karin? Inte jag heller"
Men den är faktiskt helt okej tycker jag, lite rolig "Im on the radio oh oh oh ooo", Ehm jaa du är på radio ja! Haha...
Finns tyvärr ingen länk så jag kan lägga ut låten här... men:
http://www.youtube.com/watch?v=W4DOMeHyqIg

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback