Dåligt samvete!

Hahaha, helt sjukt. Jag har aldrig haft så dåligt samvete över något som den där engelskan. Jag själv tycker ju att jag har skrivit om ganska mycket och har bara några meningar som de var förut. Men nu har jag verkligen ändrat ALLT! Det finns inget som ens skulle kunna likna det jag hade förut. Eller jo, mina egna åsikter! Haha. Tänk jag har egentligen dåligt samvete över något som jag egentligen inte tycker att jag har gjort. Ja minsann, nu har jag gjort om den iaf, och hoppas verkligen att det går bättre nu! Gör det inte det, så typ dör jag! Jag vet inte var jag ska ta vägen då. Jag slutar nog att läsa engelska B då! Gud, jätterädd är jag.

Haha, nu är det klart iaf, och kvällen ska jag fortsätta med att BE för att jag får en praktikplats i Stockholm! haha.
Det sista som lämnar människan är hoppet har jag hört.

Vad är en död groda?
- Hopplös !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback