Dag 2 på praktiken

Jaha, ska strax kila iväg på min andra dag på praktiken nu då... Får se hur länge jag blir kvar där idag liksom. Haha! Fast det känns som om det skulle bli hela dagen! Jobbig tanke. Jag rådiggade tiden igår, så den vill jag ha mer av. Jag kan jobba halvtid, och sedan halvtid på vårat Uf företag. Det skulle vara roligt det ju... Haha!
En sak som jag älskar ju nu iaf är att det är massor av snö ute, massor massor! Eller ja, vi har snö iaf! Haha. Den får inte smällta bort, inte på länge! Jag och Evelina var ute och gick en sväng i går kväll. Jättemysigt i snön och allt. Dock var det väldigt halkigt och jag var som bambi på hal is när vi gick på vissa ställen. Dessutom missbedömde jag hur hög en trottoarkant var, så jag snubblade på den och ramlade framlänges! Haha... Fett pinsamt! För en bil åkte förbi precis då!


 Snön gillar vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback