chokladkalender är ett måste!

Helt ärligt, jag kommer ALDRIG att växa ifrån chokladkalender. I år har jag redan köpt två stycken. Bara för att de är fina! En Nalle Puh, och en rooooosa barbie kalender. Jag älskar dem. Elli frågade mig igår om jag har röda julgardiner vid jul. Svaret var NEJ! Jag har slutat med röda julsaker. I mitt rum är det rosa glitter, rosa adventsljusstakar och rosa adventsstjärnor som gäller. Och då skojar jag inte. Det är faktiskt så...
Jaja, torsdag idag. Och jag var väldigt positiv, jag började morgonen med att prommenera till skolan eftersom jag var där så tidigt. Skönt i kylan liksom! haha ,sen hade vi grafiskt som var sådär idag också faktiskt. Vi skulle gå igenom det vi gjorde igår och så. Visa upp lite. Sedan skulle vi tänka lite på Frimärken som man förknippar med svensk kultur osv. Dem kasnke ni kan få se när vi är klara med dem efter praktiken. Efter detta så blev det "oförberett prov" i engelska. Vi hade hörövning. Gick sådär, satt i ett störigt klassrum där folk sprang ut och in hela tiden. Fett störande. Menmen...

Det roligaste av allt idag var iaf när vi hade bowling på idrotten. Jag vet inte hur länge jag har längtat efter det där alltså. (Okej, jag har bara längtat i en vecka... men ni förstår grejen?) Vi hade tävling - Jag, Sanni, Soffi och Linnéa mot Madde, malin, patricia och Ida! Gissa  vem som vann ? VIIIII! Haha. Bäst är vi. Vi ska starta bowling lag. Haha. Efter detta så gick vi till waynes och drack en latte - DAAH! Haha. Coolaste brudarna liksom. Haha. JAg vet inte vad det är med mig just nu alltså.

Frästen, har ni hört om årets julklapp?
- EN FIFFIG FICK FILT!



 Jag vet att ni vill ha en också.
Men ni är inte tillräckligt coola ;) HAHA
Nejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback